27-apr-09

Ahmen fölåt... jag ska börja skriva ordentligt :D 
I promise !

Idag har det varit värsta chill dagen. 
Det började med att jag kom till skolan kl 8 för att det var frukost men klassen dära ^^ 
Det var jätte mysig och det var smarrit. 
Men efter frukosten så hade vi hemkunskap och jag fick såklart jobba med Felix (nörden i klassen).
Vi gjorde typ pasta med scikärtor eller vad det heter. Uschusch, såg ut som ärtsoppa.
Efter det så hade vi en tipsrunda och sen slutade. (: 
Jag åkte och hälsa på Linus ett tag efter skolan och sen vid halv 5 hämtade pappa mig och vi åkte till åkersberga för nått möte på John Bauer gymnasiet. Trist!

Pappas dator funkar inte så kan inte ladda in bilder nu :/
Men ha det bra gullungar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0