äntligen

Tjenixen,
Jag fick tag på Sarah, äntligen , så vi träffades vid kvart i sju, och gick till ängen för där va kirill, Sebbe & Ilias, så vi va med dom, och vi gjorde inte så mycket, gungade och snackade. Hahaha, Sen kom Albin och Maria, och sen kom henke , alex och Adam. Vi snackade bara lite, och då gick Kirill, sebbe och Ilias hem, och jag och sarah stannade kvar en liten stund me alla andra, men hon skulle hem och äta och jag frös som bara den så jag gick hem, kom hem vid åtta,. Satte mig vid datan och kollade på Wipeout, det är jättekul (: , sitter och typ asgarvar (aa)  Hahah, min humor äger, eller va säger ni? =)
haha, Menmen, nu ska jag fortsätta kolla men det är reklam.
Imorrn, ska jag träffa nån, men har träning 17-19 i norrtälje, så , aa. Måste börja packa oxå, eftersom jag åker på onsdag, menmen.
Snart är det sanningens ögonblick, det ska jag se :)

Skriver kanske senare.
kisses Michis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0