deppig, deppig, åter deppig.

Jag har absolut ingen lust att blogga... Men men, måste väll det. Igår orkade jag inte bloggen på kvällen. Men eftermiddagen för mig blev att packa & plugga, sen tränade jag och sen pluggade jag.
Idag har det inte hänt så mycket, skolan gick rätt så fort, slutade kvart i ett..  Va me Hanna, Vendela & Emelie på lunchen och rasten. På mattelabbet snackade vi om bråk som va mellan en kille och en tjej, sen snackade vi om massor av annat. Sen kom en tjej på att Amer ( våran lärare ) skulle kasta ut folk som sa ngt utan att räcka upp handen, så alla i klassen slängdes ut. Så vi som va där ute spelade fotboll, det var skit kul !! :D Sen slutade vi och jag drog hem och satte mig hära, undra när felix kommer hem ? , aja, får väll gå och hämta hnm snart. tihi, aja, har match samling 5, sen ska jag till landet sent sent sent i kväll, aja, skriver igen senare, puss bebs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0