Farväl allihoppa...

Hejsan alla glada... Jag själv är inte så glad, men det orkar jag inte gå in på nu. Idag var jag med Jenny hela dagen, och vi bakade bullar och sen hämtade vi Emilia på dagis, sen kom ludde och simon och vi cyklade till ängen och bara prata och solade, sen åkte jag hem och åt, och sen dess har jag packat. Är inte så glad, är rätt så deppig faktiskt, och det kanske märks, men jag kommer sakna massor av underbara människor, och speciellt mina föräldrar & syskon. Så, det här va det sista inlägget för mig, och jag skriver igen på måndag. Ha det bra allihoppa !

Kommentarer
Postat av: Liene

hoppas du snart mår bättre:) kram

2009-04-12 @ 19:15:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0