Grattis! :)

God Morgon allihoppa ! :) Sovit gått ? det har i alla fall jag, och jag minns inte vad jag drömde, taha. Jag tänkte lägga upp lite bilder i slutet va det här inlägget, från igår , Det är bara fyra st , men ändå, :) Idag har jag ingenting planerat, lr jo, jag och jenny snackde om att träffas idag, så det är bara att ringa henne :) , men eftersom jag vaknade för ett tag sen, måste jag fixa mig och sånt, vilket kan ta vääldigt lång tid. Taha. Juste, idag fyller ericizen atp' år, så alla grattar henne ! :D Menmen, skriver igen senare, Ha en bra dag, puussar.




1. Älsklingen Jenny,
2. Den godisen, va riktigt god! HAHA, Det är bara jag och jenny som fattar , haha xD
3. same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0