i skolan, med brudarna




Goddag allihoppa ! :) Just nu sitter jag i skolan, och har ganska tråkigt. Idag började dagen med en varm dusch, och sen fortsatte det. Skoldagen började med matte i en timma, sen no. Men vi fick sluta 35 min tidigare, så jag , wilma, sarah, jessica och Nor sitter i grupprum och sitter vid datan :) Nästa lektion är språk, och jag har franska, så just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli kvart över , så jag kan gå till mitt skåp. Menmen, det är bra att ha tålamod och vänta ! :)

Helgplanering :
Fredag :
idag ska jag vara med Sarah, Jenny, Frida, Sebbe och hans kompisar i think,
men jag vet inte vilka som ska vara med. Iaf jag, sebbe & Sarah. Menmen,. Sen ikväll får vi gäster, eftersom felix fyllde år igår, och jag har match halvsex till sju typ.
Lördag: Ska åka till norrtälje och träna med Johanna ;D Sen ska jag hem ,, eller sova hos johanna, det vet jag inte.
Söndag: ingenting planerat, i think, har träning på kvällen, annars vet jag inte.

Aja, skriver kanske senare, eller jag lovar det. Kisses from michis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0