Natalie <3 Michaela

Hejsansvejsan ! Har ni haft en trevlig dag? :) Det har jag ! Kvällen kommer inte spenderas med Cissi, utan med Natalie och kanske många fler. På eftermiddan vid typ tre kom Natalie hit, och vi va först här sen drog vi till edsberg där Agapi och Maria va, där satt vi på en bänk och bara snackade . Sen drog alla hem och snart ska jag äta , pizza, Vilken är eran favorit pizza ? själv har jag ingen, haha. Menmen, jag är jättehungirg, och pappa & sebbe kommer snart tillbaka, =) , Skriver igen ikväll eller imorrn, vi får se. Hihi, ha en bra valborg, massa stora bamsekramar - michis :)



Tagen av mig påväg till Holland med fotbollslaget.


Kommentarer
Postat av: g.t

jag dricker energy drink nt red bull, dom ska göra de till 18 års gräns ?=P

2009-04-30 @ 18:35:36
URL: http://guerilla.webblogg.se/
Postat av: g.t

energy drink är väl nt samma som red bull elr?

2009-04-30 @ 21:08:14
URL: http://guerilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0