täby centrum med bästavän

Hejsansvejsan ! Idag gick skoldagen rätt så fort, och vi hade idrott och vi hade styrketräning och motion, och sen körde vi spökboll (: riktigt kul, faktiskt. Och jag tejpade mina knän, och sen drog wilma bort tejpen, och det gjorde så j*vla ont, värsta vaxningen vafan :S hahaha, men i alla fall. När vi slutade så bestämde sig jag, sarah och jessica för att gå hem, så vi gick hem, och det tog ca en halv timma, och jag är glad över att vi gjorde det, för det var riktigt mysigt  ! :) (bilder kommer) Sen tog jag bussen till täby och träffade johanna, vi gick runt och köpte en massa, eller i alla fall jag. En present till min lillasyster, mamma & gudmor ( mamma och emilia fyller år 10 april, och majsan den 11 april )  och då är jag borta , så jag köpte allt nu i stället, och jag köpte en tröja och nylonstrumpbyxor till mig, trepack, så jag har till sommaren/våren :)

Menmen, när jag kom hem träffade jag jenny och frida direkt, en liten stund sen gick jag hem och fixade mat, och satt vi datan . och jag duschade nyss, riktigt skönt faktiskt, nu hade jag tänkt att kolla på ett avsnitt av one tree hill, men jag vet inte ritkigt... vi får se,
menmen, lägger in massa bilder,
skriver imorrn, pussss.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0