Tihi, (aa)

Hejsan allihoppa !
Jenny och Simon kom hit vid tolv, och sen efter ett tag cyklade vi hem till jenny, hämtade en fotboll och en vattenflaska , sen cyklade vi till ängen och spelade fotboll, och efter en stund kom Sebbe, :) , och då körde vi match, och killarna vann
 -.- Aja, jag och Jenny äger er på att skratta i alla fall ! :D Taha, sen cyklade vi hem till mig, och vi hoppade stundsmatta, sen cyklade sebbe hem.. "/, och vi andra fortsatte att hoppa stundsmatta, till 15.20, då vi cyklade till bussen,. Haha, fråga mig inte hur jag och jenny gjorde, men hon satt på sadeln, och jag stog upp och rullade ner för alla backar, för jag kunde inte trampa, men fort gick det i alla fall.

Då tog jag bussen till norrtälje, och morfar hämtade mig på stationen, och vi åkte till hundklubben, och jag tränade. Det gick faktiskt ovanligt bra, men gamla kärring till hund, 12 år, betedde sig som en liten valp, och jag menar det, hon har aldrig gjort så där mot en hund förut, jag tror hon blev lite kär =), yeaahh !

Sen, åkte jag och mormor till en pizzeria , och käkade pizza, det var gott, men pizzorna va GIGANTISKA, så vi åt inte ens halva, taha. Sen tog jag 8 bussen och åkte hem, Sarah älsklingen ringde, och vi snackade en liten stund, men smsen bara strömmade in, så jag va tvungen att lägga på, Förlåt sarah , men du vet varför.. ;D <3 Sen , när jag kom hem satte jag mig hära, kom hem vid nio. Ska duscha snart, tror jag. Sen ska jag sova, är rätt så trött, men tillräckligt pigg för att hålla ögonen öppna ;D

Aja, skriver senare, för nu tänkte jag hoppa in i duschen, puuuuss !
Tack för en underbar dag allihoppa, och jenny,
våran humor äger, så enkelt är det bara. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0