Konstig dag, faktiskt.

Hejsan sötnosar !  Haha, idag har faktiskt ganska mycket hänt. Eftersom våran no & mattelärare är i Enköping eller ngt med köping iallafall, får vi vikarie, och idag skulle vi få våran svenska lärare som vikarie, så vi spelade ett kortspel, som stina från ringen kom och lärde oss , haha, typ trumf eller ngt sånt =) Taha, men iallafall. Sen på matten, fick vi Mange, och han va skit sträng :O förut va han typ elevernas favorit lärare,  och nu är han typ skit konstig :S , aja, alla förändrats.
Men i alla fall, efter skolan drog jag och sarah till gården, och där typ träffa vi 5orna och 4orna, och träffade älskade sebbe. Sen drog jag och sarah hem till mig, kollade på Andra avenyn och snackade. Sen drog hon hem och jag satte mig vid datan igen, och sen har jag ätit oxå, Nu funderar jag på att sätta mig och försöka göra en ny header, men jag vet inte. ska nog ändå göra ett försök. Skriver igen imorrn, kisses michis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0