Grattis lillebror! <3


Foto: Tagen av mig och johanna i fjällen 08/09.
REDIGERAD ! (STAVNING)


Hejsan svejsan ! Idag började dagen med skola, och på lunchrasten åkte jag, sarah & wilma hem till kärringdal, och wilma åkte hem och hämtade pengar eller va hon skulle göra, nycklar vare nog, men skit samma. Jag och sarah drog till kärrdalsskolan och träffade massor av folk. Bl a min älskade Kusin kusin, min sötnos Sebbe, Sarahs lillasyster Ellen, Alex, anton, min lillebror, maassor av folk. Sen drog vi tillbaka till skolan, och hade hemkunskap. Vi gjorde Bondomelett, en omelett med potatis och grönsaker i ? och efter fick vi rulltårta, som vi gjorde veckan innan påsklovet. Sen efter skolan, drog Jag, Sarah, Wilma & Jessica till sollentuna centrum och Sarah köpte ett hårband, Wilma & jessica köpte godis, och Sarah träffade ngn kille som heter Samuel. Jag köpte ingenting, absolut ingenting. STOOLT ! Menmen, sen drog vi till kärrdal, och gick till gården och frågade om Sebbe va dära, men det var han inte så jag ringde hnn, och han va i edsberg med kirill, så vi drog dit. Och hade det mysigt, kallt, och rätt så kul ! (; taha... Sen åkte alla hem vid typ kvart över sex, så jag kom hem ngn gång, åt , sen åt jag glass, eftersom min lillebror Felix fyller 10år ! Grattis gubben <3 Så vi hade oxå gäster, mina tre kusiner och min gudmor, och imorrn kommer massor av folk hem till mamma, men jag har match imorrn kväll, så , jag missar det mesta "/ Menmen..

Idag finns det ingen dagens, eftersom jag inte hann fota, eller jo, ett foto, en drivbild med klackskor, så tänker inte lägga ut den, men imorrn lägger jag ut , för då ska jag fota mycket (aa) :D haha.
Skriver imorrn, pussar Michaela Jonsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0