meterlångt inlägg !

Hejsanhoppsan ! Jag har jättefina bilder att lägga upp , tihi, ni måste bara få se dom ! jag är faktiskt grymt stolt över dom, Så langa gärna en liten kommenter av vad ni tycker :) Det blir roligare om ni kommenterar, så snälla, ni som läser den här bloggen, vi har många besökare varje dag, så varför kan ni inte bara lämna en liten onödig kommentar om vad ni tkr? det är jätteroligt att läsa, och man får mer energi av kommentarer ! :)

Menmen, igår kväll spelade jag ju match, och vi förlorade med 3-2 , vilket jag tyckte va synd eftersom dom inte var bättre än oss, utan dom hade bara lite tur. Sen efter matchen stannade jag, Elsa, Alida och Astrid kvar på sportfältet och kollade på p96:ornas match, de mötte AIK och förlorade med typ 5-1 , och kollade inte så mycket, eftersom jag mest flummade med tjejorna ! Astrid, jag hoppas verkligen att han har raderat videon, annars skulle det vara fett pinsamt ! Aja, sen åkte jag hem vid åtta, duschade , åt och kollade på talang , satt vid datan. och sen vid typ halv elva åkte vi till landet och kom fram vid halv tolv ca, och då gick jag och la mig direkt, och somnade .

Idag började dagen med att jag gick upp vid tio, åt frukost och kollade på tv. Sen gick jag ut, och fy sjutton va det var varmt ! UNDERBART säger jag bara ! Det var städdag på landet, så jag och felix, tog hans fyrhjulning och körde från stora vägen till sjön fram och tillbaka med stockar bakom, det var sjukt kul, och jag har fått lite färg i ansiktet =). Sen när vi skulle in och dricka, så fanns det inget vatten för att dom fikade ngt i vattenhuset,  eller va det heter. Så vi tog cola, och jag är ju alltid så klumpig och tappar en ful 2 liters flaska på golvet, utan lock ! så allting sprutar åt alla håll, och vi torkar upp allting, och sen när vi hade grillat klart så skurade jag hela köket.. Sen tog jag och felix en filt, en flaska vatten och en skål med chips och satte oss på gräsmatten och spelade kort ! Och flög drake, det är skit kul, men skit svårt ! sen åkte vi hem , och vi handlade på vägen hem så jag & felix fick varsin glass ! :) Sen har jag bara suttit här vid datan, och så har jag ätit och fixat en massa.

Imorrn bitti har jag match, samling kvart i elva på typ veddesvallen eller nånting sånt. Så , önska mig lycka till !
Skriver kanske senare, ska lägga in alla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0