om Michaela

Jaha, nu tänkte jag berätta lite om mig själv. Jag heter Michaela Jonsson och är 13år och bor i sollentuna. Jag går i Edsbergsskolan och trivs jättebra där. Jag går på fotboll och tränar hund. Jag spelar i sollentuna United f96 och jag tränar nästan varje dag i veckan, och spelar oftast match på helgerna eller är med kompisar,  åker jag ut till landstället som ligger utanför Norrtälje eller bara är hemma. Jag tränar min mormors hund Celest, hon är 12 år gammal och är en

jack russel terrier och vi tränar på hundklubben i Norrtälje. Jag själv har en hund, som lixom är familjens, och hon heter Kimmi och är en flatcoated retriever blandat med schäfer på 8 år.
Jag har en storebror som heter Sebastian och är 16 år, En lilebror som heter Felix som är 10 år och en lillasyster som heter Emilia som är 2 år, en mamma som heter Emma och en pappa som heter Christer, och en va man nu ska säga ( mammas man ) som heter Rikard ! han har oxå två barn, Ina 16 och Anneli 23 i think.
Aja, finns ingenting mer att säga tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0