1/2

shooe bräää, händer jaao?
Neej skoja men ändå... (: haha jag är så rolig ibland.
Hm.. startat blogg me bästavän, kuul ^^ För jag är ganska dålig på att uppdatera sånt här, jag tröttnar väldigt lätt men då har man ju Michis som gör de.. smart man kan vara ibland, lr hur?
Ååh.. idag har jag och Linus varit tillsammans i 2 månader, men jag vet inte hur vårat förhållande är just nu, inte så intressant för er menmen..
Idag så va jag ju hemma hos Michis, vi kollade på film inatt, typ från midnatt till 02.00.
Haha vi kollade på "P.s I love you", guud vad jag satt och grät.. Jag grät som att min mamma hade dött eller nått :/
Idag vaknade vi nångång vid 11 gick upp och åt frukost, haha jag åt Pan Pizza och typ honungs melon.
Efter frukosten så kollade vi på en film till, "Camp Rock" ganska bra faktiskt efter den så fick Michis brottom till sin fotbolls träning -.-
 När hon åkte så åkte jag och dansade, jag dansar Streetdance, ganska kul faktiskt.
Pappa hämtade mig sen satte jag mig här, framför datorn :D
haha, imorgon är de skola, kuuul för jag ska sätta på Birte bakifrån (min NO lärare).
Hahahahahah, jag skoja bara.

massa kärlek Ähm... // Johanna Nilsson

Kommentarer
Postat av: bella :)

ååh, "ps,i love you" är ju så jäkla bra :D<333

2009-02-01 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0