14-15-16/2

Hejsan alla söta bloggläsare! Jag har typ damp, för jag skrev ett jääättelångt inlägg igår, så när jag sparade det så loggades jag ut -.- , så ingenting sparades ! fick typ total damp, sen försökte jag logga in i gen men det gick inte, då det är inet mitt fel att ajg inte skrev igår ! man kom inte in på bloggen överhuvudtaget, men aja , strunt samma.

Lördag: Jag sov ju som sagt hos johanna med linus, och hela natten ligger jag och skriker att jag håller på att bli sjuk, asså hade jätteont i halsen och blev försyld helt plötsligt, och jag grät inte lr ngt sånt, så tillslut somnar jag , men då måste ju såklart linus och johanna väcka mig, klockan 08.30 oxå, som är jätttetidigt !  och då skriker jag på dom att jag vill sova, men johanna måste ju då retas så hon sätter på hög musik och lägger mobilen vid mitt öra, .... försökte sova till tio i tio, då gick vi in och fixade oss och åt frukost.

Vid typ ett tror jag att det var, skjutsade Ingela ( Johannas mamma ) oss till löwhagen, och där i från tog vi bussen till mörby, men linus gick av vid roslags näsby för han skulle hem till sig, så i mörby väntar vi på bussen, och som tur va kom den efter två min ! så vi behövde nt frysa så jättelänge,, Så när vi kom hem satte vi oss vid datan och fixade oss lite granna i typ en halv timma, sen stack vi till rotebro för att träffa Alexander, den perversa ungen! så vi va me hnm till typ halv sex tror jag att det var, så då åkte vi hem och satte oss vid datan, sen vid sju åt vi och sen kollade vi på barnhemmet ! Fyfan va den va läskig, och typ äcklig ? :s jag och Johanna satt och skakade genom filmen, och när den va slut, typ tio i to så stack vi ut och träffade Nikki och Jessica, och vi skulle vara hemma kvart över tio, men , vi kom hem fem i elva, så vi fick lite skäll, lr iaf jag "/ , men iaf, skit samma. När vi kom hem satte vi på låt den rätta komma in men jag typ somnade och sen vaknade jag , och johanna sov så jag stängde av filmen och gick och la mig i sängen, och johanna villle ju då sova i soffan, så jag lät henne göra det ;)

söndag: Vi vakade vid halv elva typ och satte på datan och sen åt vi frukost, och fixade oss och vid ett gick vi ut, och johanna stack till ica för att köpa kakor, hahah, så hon köper två paket kakor x) sen går vi hem igen och johanna åker vid tre, till hennes dans. då la jag mig i soffan och kollade på one tree hill, tror jag kollade på 5 avsnitt, sen åt jag och sen kollade jag mera, och sen gick jag och la mig.

Måndag: Alltså idag,. klockan ringde som vanligt, halv sju, men jag mådde jäättedåligt, så jag ringde pappa och sa att jag nt skulle gå till skolan, så jag gick och la mig igen. och vaknade vid halv tio och gick upp vid tio, och fixade frukost, sen satte jag mig hära, skriver, haha, ska snart kolla one tree hill...  Just nu lever jag på papper, halstabletter, alvedon, och näsdroppar "/ , vill verkligen inte ! , orkar inte, usch , vill verkligen inte vara sjuk, missar massa fotboll, som jag absoltu inte vill, ååååhh !

Nästa vecka ere sportlov, det har inte jag tänkt på, men aja, ska försöka komma in på pea igen, hemsidan funkar inte ! haha, skriver mera sen, och pallar inte lägga upp bilder nu, så dom kmr senare, pussar Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0