17/2

Hejsan :)

igår ; Igår efter att jag hade skrivit kollade jag på Twilight, fyfan va den va bra ! Det är absolut en film jag vill att alla ska se, fortsättning kmr typ i november, då ska jag ha den filmen ! haha, sen såg jag på massor av one tree hill, har snart sett färdigt på första sesången, (stavning) , så det är bara resten kvar ;D haha... sen kollade lilla jag på Mamma mia ! den var faktiskt jättebra, sen kollade jag på ennu mera one tree hill, snacka om typ beroende? Men iaf, vid halv tio gick ja och la mig, men somnade inte förens vid tolv-halv ett, för jag kunde itne sova, och Mickaela kunde inte heller sova, så hon höll mig sällskap (:

Idag:
Idag har det inte hänt så mycket, skulle gå upp kvart över sju och va vaken till kvart i åtta, men pappa ringde typ inte i tid, så jag skrek på felix och frågade om jag behövde gå upp, han bah nej, så jag slapp och somnade om ist... Sen vaknade jag igen vid halv elva (: och då fixade jag frukost - Nudlar..  i know, jag är tjooockis ! (aa) Sen kollade jag på en massa one tree hill, sen vid typ tolv bakade jag kladdkaka, och när den va färdig badade jag och då kom pappa hem, så när jag hade badat klart tog jag en bit kladdkaka och satte mig i soffan och låg och kollade på one tree hill (: jag har kollat på nästan en hel sesång på två dagar ;o helt sjuuukt ! xD menmen, kollade typ på 5 avsnitt och nu skriver jag hära..  ska fortsätta kolla tror jag , men jag ahr tydligen lovat pappa och damsuga hela lägenheten, så måste väll göra det "/ ÅÅHÅÅHÅHÅHÅ!

imorrn ska jag till skolan, även fast jag inte är frisk, för jag orkar inte gå här hemma och tycka synd om mig själv längre, jag måste träffa alla i skolan, innan jag dööör ! det är ju lixom sportlov nästa vecka "/ uschusch ... aja, menmen, ska nog dammsuger nu då och sen fortsätta kolla ;););)
Skriver ikväll lr imorrn!
kyssar Michaela


- Mitt liv, just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0