18/2

Tjäänare (:
Jag kan faktiskt känna mig stolt, jag dammsög igår, OCH bakade :D haha,.
Idag gick jag till skolan och va dära i typ en timma, sen drog jag hem, hade fortfarande feber, och typ vråååål ont i huvet.. när jag kom hem satte jag mig i soffan och skrev en svenska uppsats.. skrev tre sidor, sen slutade jag för jag fattade inte vad man skulle göra, så jag tänkte ; va skriver jag? lixom, vad är meningen med det jag skriver? :S jag fattar fortfarande inte, så antaligen gör jag klart den och lämnar in den, lr så väntar jag till jag kmr till skolan och kan fråga Monica ( min svenskalärare) , men jag tror jag skriver klart den ändå, så jag har gjort ngt iaf..
Men iaf, efter det satte jag på One tree hill och kollade på ett avsnitt, sen fortsatte jag skriva , och sen kollade jag på high school musical 3 , den va faktiskt rätt så bra, den tog slut nyss.. Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag ska nog fortsätta skriva, och kanske sova.. och läsa? hha, jag vet inte (: får väll se vad jag kmr på =)
Aja, asså allvarligt, jag ska gå till skolan imorrn, lr åtminstone på fredag, det är ett måste.. men imorrn blir nog bäst...
JAG HATAR ATT VARA SJUK, KAN NI FÖRSTÅ DET? 



outfit ;

Svarta jeans,
 gult linne,
svart tröja,
 guld halsband
och diamantörhänge
, diadem och smink ! :)



/ Skriver sen pussgurkor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0