20 - kväll

Tjäääänare ;)
fin hälsning, aja, ni fattar va jag menar, Hahahha.. Sen jag skrev sist har jag vart i johannas skola och träffas johanna, linus och sötnosen loppan. Men i alla fall, sen tog vi bussen hem och va hemma typ kvart över tre och då åkte vi me mamma och handlade och jag köpte hårfärg, mörktbrunt blev det ! så vi åker hem och då skulle johanna färga håret på mig, men då när vi har blandat färgen bangar hon ur, så jag skriker på mamma så hon gör det ist.. Resultatet blev jääääääättemööörkt ! Ni får se bild ngn annan gång.. Sen åt vi och sen stack vi till pappa och hämtade pengar som jag va skyldig mamma för hårfärgen, sen stack vi till edsberg och träffade en massa, b la Natalie, Agapi & roma, så vi va me dom och sen vid halv nio stack vi till bussen och åkte hem. vi gick av vid kärrdal och stack till pappa och där va sebbe me alla hans kompisar, som skulle såklart lana.. sen drar manne & Zinne, för dom skulle göra ngt, så jag tar mannes dator och spelar cs, haha, jag dog bara... annars vare helt okej =). sen stack vi hem till mamma och nu sitter jag hära, måste packa ! Aja, har inget mer att säga , förutom att skriva upp det jag har planerat (:

Lördag:
dra till landet, me bussen me johanna..
Söndag: dra hem , kollade på johannas dans och sen slagga hos henne
Måndag: åka me johannas farmor ngn stans och sova dära
Tisdag: åka hem !


Det kanske blir ändrat, men jag vet inte.. Så jag och johanna kmr inte skriva på jättelänge ! bara så att ni vet.

Kyssar michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0