20/2

Hejsan (:
jag har typ inte skrivit på jättelänge, men har inte orkat !

igår
Gick jag till skolan och va dära hela dagen *stolt* , hände ingenting speciellt tror jag, kmr inte ihåg så mycket, men sen när vi sltuade hänkade sarah me mig hem och vi kollade på Twilight den är verklingen jättebra (: tycker iaf jag. samtidigt som det låg vi i min soffa och drack saft och åt kakor (: tjockisar vi är , sarah (aa) mahah... sen när hon gick typ vid sex, då satt jag vid datan sen la jag mig i soffan och pluggade lite matte, ringde johanna, ringde mamma och ringde johanna igen xD , sen sov jag lite, sen tvingade johanna upp mig så vi kunde chatta på datan, för hon pallade itne snacka i tlfn, så ja satte mig vid datan, sen åt jag och badade och efter det,  nöradade jag franska =) knr mig faktiskt jätteduktig, men iaf, sen satte jag mig datan och sen gick ja och la mig vid halv tio, mitt huvud typ exploderade, hade så grymt ont !

Idag va jag i skolan idag och det hände ingenting speciellt, vi hade no prov men jag kunde inte göra det eftersom jag har varit sjuk hela veckan, så fick sitta och jobba matte ist, som jag verklingen behövde ! Men iaf, sen hade vi franska och jag flummade as mkt me Emelie, haha, lite kul (;
 Jean ; Kmr du inte ihåg mig?
Joel: jo det är klart !
Jag började as garva i typ fem minuter, och alla glodde på mig som om jag va dum i huvet, sen sa jag , ; vaddå? , va har ni gjort? det där kan misstolkas så jävla mycket,...
HAHHAHA, så sjukt humor, ingen fattar nog men om man va me så gör man xD
sen åt jag med emelie och sen gick vi till gympasalen och spelade fotboll me killarna .. sen på mattelabbet pallade nt jag labba så jobbade matte, som jag verklingen behövde, men gjorde klart allting;D haha, stolt (aa) sen fick ja och hanna och ngåra till sluta vid halv ett, ist för kvart i , så vi stack till bussen och drog hem...
när jag kom hem fixade jag nudlar och sen satte jag mig hära, ska ta en buss som går två, så måste nog börja skynda mig lite, måste packa lite mera till mamma, menmen, tänkte fråga mamma om jag fick färga håret idag, så får se hur det går me det, det kanske blir galaxen för mig och johanna ikväll, men jag tror faktiskt inte det, annars ska vi till mitt landställe imorrn, me buss -.- , haha, sen ska jag nog kanske hem till johanna på söndag. skriver ikväll/imorrn , om jag hinner.


1. igår
2-3-4; idag, (:
outfit ;
leggings, rosa matchens lirare tröja, svart kofta, guld halsband , svarta stövlar .

pussar Michaela !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0