4/2

Sorry, att jag inte uppdaterade igår men jag var upptagen (:
Såklart så var Linus här...
Jaja, proven igår gick åt helvete. Jag svarade inte på en ända fråga typ på båda proven.. SÄÄMST !
Fick veta att våran skola ska läggas ner igår också.. fyfaan, inte så kul.
Det var massa gråt och alla var typ helt nere.
Och jag måste leta ny skola :/ 
Måste ha förslag? på skolor i vallentuna eller täby dårå? lr i närheten..
smsa förslag eller nått, 0707977605.

Aja, den här dagen har varit ganska bra....
HAHAHAH,
Sara H: Johanna är en fjoooooortis, som inte tror att hon finns..
Jag: Vadå inte finns?
Sara H: vet inte.

Och så börjar hon as garva, ahkej då är det ju klart att jag också gör det. Ni fattar nog inte det roliga menmen...
haha, våran fröken dampa sen blev vi nästan tysta... hhahah
Jag gick med Sarah W till bussen, prata lite (: sen kom min buss.
Loppan åkte samma buss som mig så vi satt och snacka lite allt möjligt...
Kulkul, åkte till karby och tog GulaLinjen hem -.- ¨
Nördarnas buss.. hahahah



En jätte gammal bild..
puss&kram Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0