6/2

Thingeling (:
Idag har jag vart i skolan som vanligt, så ingenting speciellt , slutade kvart i ett, skööönt faktiskt (: men iaf , drog hem till pappa och kollade på one tree hill och åt sen vid tre drog jag till dagiset och påvägen mötte jag Cissi, Jan, Andre, Albin och albin's lillasyster klara, stannade kvar och snackade lite me dom, sen drog jag och mötte mamma, Emilia & felix på dagiset.. Sen åkte vi och handlade. mötte min morbror och mina två kusiner dära (: Sen åkte vi hem och när jag kom hem satte jag mig vid datan och sen bestämde jag mig helt plötsligt för att gå ut och jogga, så jag stack ut och ringde johanna och snackade me henne samtidigt, hon tyckte det va lite jobbigt tror jag? HAHAHAH, sprang vid vattnet (: , va typ ute i en halv timma och sen kom jag hem och duschade och nu sitter jag hära. ska snart äta, sen ska jag bara ta det lugnt, eftersom jag måste upp vid typ nio imorrn "/ men jag har iaf tur.. ska vara i enköping halv tolv , så ska åka vid kvart över tio, och första gruppen ska vara dära halv åtta, så dom måste ju åka vid typ sex? ;o tidigttidigt...

nu hade jag inte tänkt att göra ngt, och pallar inte skriva mera.. Har inga bilder för idag, jo en, men pallar inte lägga upp den, så ni klarar er utan, right? mohahha !
hej då gott folk :D / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0