fredagkväll (:

hej igen :D
jag tänkte skriva lite, även fast det kmr bli jätteonödigt, men jag har ingenting att göra och måste typ skriva av mig, mohhha ! fattar ngn ? ;o <3
Sen jag skrev sist har jag ätit och kollat på let's dance, vettefan vem som åker ut, eftersom jag inte orkar gå till tv, för jag ligger i sängen under ett varmt skönt täcke (: haha, fick låna Inas dator, eftersom hon ändå ska sova borta i natt, så har den hela kvällen, fast jag ska nog sova nu, eftersom jag ska upp halv nio imorgon bitti., wish me good luck .. asså skit, ååhh.. jag vill till Johanna imorrn, men jag tänker ändå satsa hundra % till cupen, men jag tror faktiskt ändå inte att vi kmr komma till final, men det är så jag tror, vi får se hur det blir.. När jag var ute och joggade idag kom jag på hur mycket träningar jag har nästa vecka, kolla ;

måndag: fotbollsträning, (bålstab nånting, men går inte på den ) , ( studiedag)
 sen ska jag träna me olivia me hundarna:D
Tisdag: fotbollsträning
Onsdag: extra träning, och idag är det även möte på hundklubben
torsdag; löpträning på vallen
fredag; ingenting
lördag; oftas match/träningsmatch, tror det är träningsmatch idag
söndag; träning

så , aa , haha, min vecka (: menmen, pallar inte skriva mera, måste
 verkligen sova. god natt allihoppa, /  michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0