haha,

Det känns som om jag inte har skrivit på jättelänge, men jag skrev igår.. :) Men ialla fall, jag skulle ju till den där saken igår och göra något me mina knän, pappa fick tiden innan, så jag och johanna gick till någon koisk och köpte godis, för vi fick lite pengar av pappa, sen flummade vi på stan, utanför t-centralen, (: haha,det kom några fullgubbar som började bråka me varandra, typ.. sen gick vi tillbaka och då va de ju min tur. så  han satte något under och över knät och sen satte han på någon sak som gjorde satt det gav stötar, nån elektriskt sak (stavning) , och sen stretchade han ut båda knäna och låren.. ehm.. haha. sen åkte vi hem och jag bytte om till ett par strumpbyxor, sen åkte vi till Sollentuna station för att vi skulle träffa några killar, och då kom det fram några som frågade om vi va dära för att träffa några, vi bah aa , och de va daniel och alex och deras kompisar, så kom dom dära killarna som vi skulle träffa, och vi kollade på dom sen stack vi till centrum, för vi dissa dom för dom va för fula.. ehm.. haha , vi pratade inte ens med dom xD, så kollade vi i h&m , sen tog vi bussen hem och när vi kom hem åt vi, och sen tog vi det bara lugnt.. 

Idag vaknade vi vid tjugo över tio, johanna började skrika på mig då, som vanligt.. :P , så vi gick upp och åt frukost och sen vid tolv kom hennes mamma och hämtade henne så hon åkte ifrån mig... "/ miss u hunny <3 när hon hade åkt satte jag mig vid datan sen la jag mig och läste ... Vid tre gick jag till dagiset för att hämta Emilia och sen gick jag till skolan för att hämta Felix, så vi gick hem och det tog en evighet, eftersom Emilia ska stanna överallt och peta i snön, hoppa i vattenpölar, skrika, eller vad som helst. tillslut kom vi hem och jag satte mig vid datan , och sen vid fyra kom mamma hem med munkar ! Så vi gick upp och fixade te och drack te och åt munk (: riktigt smarrigt asså .
aa, det har inte hänt så mycket idag, .. Imorrn, kanske jag ska vara me Jenny & frida, lr miska.. jag vet inte , det får vi se imorrn , hihi ..

juste. åker till landet imorrn kväll efter min träning, så kmr inte skriva förens på söndag, om jag inte släpper in ett litet inlägg imorrn (: det får vi se (aa) höhöh.. :)


älskar dig bästavän


Dagens outfit ;
svarta jeans, typ vit linne, vit kofta, guldhalsband, silverhalsband


/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0