Måndag (:

hihi, tja :D
Idag vaknade jag vid halv tio för att min lillebror kom in i mitt rum och typ skrek, för han skulle fråga om han kunde göra ngt med hans kompis carlos, och det kunde han.. Jag kunde inte somna om så jag gick upp och satte mig vid datan och chattade med några st, sen duschade jag och satte mig vid datan igen, sen gick jag upp för att fixa frukost, sen satte jag mig vid datan igen, och sen ringde olivia och snacka lite, och sen sminkade jag mig, och jag är ju väääldigt klumpig och tappar mascara saken på min tröja! så har tvättat den och hängt den i torkskåpet.. hoppas allting gick bort, för det är inte min tröja, haha. men iaf, sen fortsatte jag att sminka mig och sen tog jag på mig en annan tröja, och nu sitter jag hära och skriver. min buss går ca halv tre till norrtälje, ;) ååhh.. Olivia kunde inte hämta sin hund hemma så vi drar in till norrtälje och inte tränar , men jag får ändå hunden klockan fyra , så , aa. vi får ha kul me hunden ändå ;D haha, pride skulle oxå med (: Jättelänge sen jag träffade dom "/ men, aa.. Ska snart fixa klart mig, och sätta på mig tröjan igen (: Jag tänkte plugga klart alla läxor nu, lr snart.. och fixa klart mig, så kanske skriver ikväll, vi får se när jag kmr hem.
Lägger upp bilder från idag ikväll/imorrn !
Ha dt så bra så länge,
Pussar Johannas bästavän Michaela

Fixade malin's blogg igår, besök www.rydish.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Rydish :)

Tack älskling för hjälpen med blogg :)<3

2009-02-09 @ 18:28:04
URL: http://rydish.blogg.se/
Postat av: Michaela

Älskling, du vet att jag gör allt för dig ! du betyder så fucking mycket för mig.

2009-02-09 @ 19:29:41
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0