sista inlägget för helgen

hejsan svejsan igen (:
haha, lovade ju ett inlägg innan jag åkte.. ehm.. jag och becca gjorde nt så mycket, vi kollade på one tree hill :D typ jättesorligt ju ? :O Men , nu ska jag på träningen och sen åkte direkt till landet, och på söndag åker jag direkt till träningen , så kmr hem på kvällen nångång..
Smsa & Ring, det lär behövas, nås på luren 24/7 synd för dom som inte har mitt nr (aa)


Dagens outfit ;
svarta jeans, svart tröja, vit kofta.

Bara så alla vet älskar jag min bästavän johanna
som inte kunde följa me mig till landet ! haha

/ Michis

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte söööt outfit gmn! <33

2009-03-01 @ 17:42:49
Postat av: Michaela

tack älskling ! <3

2009-03-01 @ 18:11:42
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0