Today 8/2

Jahaja, inatt så sov Miska och Michis hära.. Kul (:
Nästan iallafall, jag blev sur vid typ midnatt och gick in och la mig inne hos mamma och pappa? WTF.. !
Haha, jag somnade typ direkt när jag kom in i stora huset..
Michis blev skit sur på mig menmen... I don´t care baby ^^
Ahjusste, jag har fått en ny jacka. Nej, men jag och Miska har bytt jacka..
Haha, hans jacka är jätte fin på mig men det sägs att min jacka är för liten för honom?  :o
Fast det tror jag inte på.
Men skit samma, Michis är här och vi ska typ fixa oss.. Varför vet jag inte men ändå.. x)
Sen vid halv 4 ska jag åka och dansa, Michis ska me och kolla på när jag står där och inte vet vad jag ska göra :$ 

         
 Saknar fjällen så oerhört mkt..
(Klicka på bilderna så blir dom större!)

Kyssar från kungarnas Gudinna Johanna (:

Kommentarer
Postat av: Linn tha umeå ;p

Haha, gulligt :)

kramar :D

2009-02-08 @ 12:03:49
URL: http://enligtlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0