10/2

Heeeejsan :D
Idag va det vanlig skoldag till kvart i ett då vi åkte in till stan och skulle gå på ngt medelhavsmuseum , det var jättetråkit, men vägen dit var superduper rolig! ( bilder nedan ) Guiden va jättesur , hela tiden (?) , men ändå, efter det åkte jag hem och satte mig hära, sen åt jag och nyss  bytte jag om till träning, ska hämta lydia klockan sex, men tänkte slänga in ett litet inlägg först , det kmr nt bli så långt, men skriver mera i kväll kanske. Imorrn ska jag till norrtälje så jag kanskekanske inte kan skriva då, för jag vet inte när jag ska åka, för fattade inte va johannas mamma menade, så måste snacka me henne först. Efter träningen ska jag plugga, och sen ska jag se miitt favorit program Andra avenyn ;D haha. så, aa, det var allt från mig nu, vi hörs sen,
kyssar Michaela!




1. Wille, jean, philip, sarah & jonatan
2. Philip, willes kakpaket, wilma & Jonatan
3. jag och wilma, älskar dig hunny.
4. jessica och sarah gullungar<3
5. min hand i går ;D
6. Va ute på promenad me hunden imorse, snacka om ishalt  !
7. väntade på bussen igår och fotade :P
8. så jäävla skön tröja , min mentors XD
9. Jag och sarah, men sarah syns mest, jag äger ju på att fota *nat*
10. Jag, wilma, jessica & sarah, även kallade Pink Ladies. älskar er <3

OMG , MÅSTE ÅKA, HEJDÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0