5/2

mohaha, jag kom på att jag har studiedag på måndag, och kanske ska träna me olivia på kvällen, men innan vet jag inte än, ngn som kanske vill träffas? XD

Kvällen avslutades med att varmt bad me skum (: , tog ansiktmask, och insmörjningskräm (aa) intressant va? ;o Snart närmar det sig sovdags... tänkte kolla på one tree hill, men jag vet inte... (: Lite hemsidor ;
Bilddagboken: mmmmichis
andra blog; michau.blogg.se
pea: michiiis



kmr ni ihåg? ;D haha, fan va kul vi hade (:

- hhahah, manda , kmru ihåg gårdsdiscot? XD

- om jag ska vara helt ärlig, så saknar jag när vi va en klass..
. kmr aldrig glömma påta asså (: minnen för livet <3


- HAHA, kmr ni ihåg Holland? Fotbollsläger med sollentuna dam
, kmr aldrig glömma det ! , saknar det laget "/ <33


- HHAHA, Johanna, första gången du är hemma hos mig, när vi badade i rösjön, och du tog upp kondomen och blåste upp den och den dära killen snacka me oss? Hahhaa, glömmer aldrig hjärtat ! Våren/sommaren 08

- Sommaren 08 , några dagar efter jag hade kommit hem från italien
 åkte jag hem till Olivia och Mimmi, Jag saknar er så fucking mycket,
glömmer aldrig våra minnen, jag lovar. olivia älskling <3


- Mik, kmr du ihåg när vi tältade ute på mitt landställe sommaren 08 ? på stranden, haha , vi skulle tälta dära två nätter, första natten, gick allt bra , vi badade och hade kul, spelade hela natten och sen när vi vaknade badade vi och vi gick upp till huset, och va dära och gjorde en massa, sen andra natten bestämde vi oss för att tända en eld. När vi gör det kmr det en tjej som skulle ta sitt "nattbad" som hon tog en gång om året, typ. så hon tar över våran eld och berättar en masssa historier om bredsättra, där vi va. och jag har lixom vart dära alla somrar, vintrar, helgen , sen jag var liten, fast nu är jag dära mindre eftersom jag tränar så mycket, men iaf. så när hon går så går vi till tältet, och vi vågar inte sova dära längre så vi ringer pappa och han kmr och vi plockar ner tältet och går upp, lägger oss i min varma säng och somnar ! mohaha, minnet för livet älskling, kmr aldrig glömma dig, jag svär. älskar dig av hela mitt hjärta, du är allt. saknaden svider grymt mycket. mik<3mich

har ingenting att skriva om, så det hära inlägget fanns det ingen mening i.
Godnatt allihoppa ! / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0