4/2

GRATTIS BÄSTAVÄNNEN OLIVIA HATJE PÅ TRETTONÅRSDAGEN !



Shuuoo :)

Idag har det inte hänt så mycket, är typ överlycklig (aa) Vi ska få en ny lärare i Matte & no, ist för Erik ska vi ha Amer,  till sommarlovet ;D han är faktiskt jäättebra ! :D kanske lite stäng ibland, men det är för att vi är så stökiga :$ haha, skit samma, har inget mera att säga om skolan :P Efter skolan drog jag, jessica och sarah hem till mig, först flyttade vi soffan till datan och satte på sex and the city, men det hackade jättemycket så vi satte på låt den rätte komma in  , omg va den va läskig , och framför allt äcklig ! Vi tog en massa kakor och drack saft (: Sen stack dom och jag satte mig vid datan, och sen åt jag och nu sitter jag hära. ska plugga lite matte, hade jag tänkt, men jag venne ...  Har nog ingenting mera att säga, så aa (:

Jag har bestämt mig, jag ska sluta klaga på allt och alla, men vet inte hur det ska gå ... jag vet inte hur ngt ska gå, Men ska iaf försöka...


Dagens ouffit ;  
Leggings, svart linne, vitt linne, svart kofta, smycken och smink.




- Det är bara sanningen, älskar dig gumman.

/ Michaela Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0