Välkomna till våran blogg !

Tjäänare ;D haha...
Nu är det så att jag och Johanna har skapat en blogg tsm, Men jag tror att jag fortfarande skriver i min gamla, ibland, för den kmr nog inte raderas. Men i alla fall.I torsdags bestämde vi att vi skulle fixa en blogg tsm,så vi försökte, men vi bestmde oss sen för att göra det igår , så igår fixade vi en hel del, och ska fortsätta. har gjort en super snygg header men den är lite dum i huvet, för den vill nt läggas upp på bloggen, så får fixa det när jag kan. det finns jättemycket att fixa kvar, men vi bestämde oss för att sluta igår och kollade på film ist, så, kommentera mycket och läs (:
/  Michaela Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0