Snart är det sommarlov

Jani, snart är det sommarlov :o det är inte långt kvar nu ! Jag slutar den 11, så 10 dagar? Längtar verkligen till sommarlovet,! Aja. Idag så va jag först i skolan, och det va väll sådär, på idrotten körde vi baseboll utomhus, det va verkligen inte kul. Sen så efter skolan drog jag hem sen drog jag tillbax till skolan eftersom jag hade utveckligssamtal, och det gick faktiskt bättre än va jag trodde att det skulle gå. Sen drog jag hem, solade och somnade i solen. vilket inte va så bra, men som tur va så va inte solen så stark :) Nu ska jag fixa lite saker, sen duscha och plugga engelska, Jättekul, verkligen. Aja, har engelska-prov imorrn , det är bara att önska mig lycka till ! :) Aja, ska fixa en massa ha det bra, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0