15/3- Oh Yeah baby

okej? min rubrik?
skit samma.. xD
Igår så skulle Michis ha kommit till mig.. men nej ;o
typ vid halv 9 på morgonen så messade hon att hon inte kommer, att hon inte orka -.-
Aja, istället kom Linus hem till mig.
Haha, vi hade jätte mysigt med min mamma (: 
Linus och jag lagade mat tillsammans medan mamma satt vid datorn? 
Det blev tacos ^^ jätte gott faktiskt, men det är nog bara för att det var vi själva som gjorde den XD
Imorse väckte mamma mig och Linus vid 8a  -.- onödigt egentligen men det var för att vi skulle till farmor..

Äsch, jag är verkligen inte blogg sugen -.- menmen.. (: 
Jag måse bara säga att jag tyckte att helt fel person vann Melodifestivalen ;o 

EMD är mina favvosar XD haha

Jaja, ni ville ha en bild på Linus så..



Haha, får bli den här, tyckte den var jätte gullig :D

Det är sjukt kul att ni kommenterar mer, det blir liksom roligare att blogga då ^^

Blöta kyssar Johanna 
Mohaha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0