Denna dag !

Idag så åkte jag från Michis vid halv 1.
Jag åkte direkt till Linus och vi spelade fotboll med Henke och resten av hans familj (:
Eller dom spela -.-
Haha, aja.. efter fotbollen så åt vi mat. Det blev kyckling, ris och nån sås ^^ MUMS !
Idag gick jag inte på dansen o har typ missat 4a gånger nu så jag tänker på om jag ska missa nästa också för att det är den sista och veckan efter det ska vi typ uppträda och jag kan ingenting.. eller vad tycker ni?

   

   



1- Isabella, kommer sakna dig 
2- Felicia, Sarah, Jag (: (kommer sakna Felicia med)
3- Haha, klockren? Loppan och Sarah (kommer sakna Loppan också) haha
4- Linus älskling
5- Jag älskar dig gumman, du & jag genom allt !
6- haha jadu?
7- Såhära såg jag ut idag dåra -.-

Kärlek från Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0