Fredag den 13:onde -.-

Idag när jag kom till skolan så blev min skoldag förstörd  :/
Jag fick veta att den var fredag den 13:onde, jag blev sjukt depp direkt ;o
Aja ingenting gick fel idag tror jag (:
Haha, efter lunchen idag så hade jag, Loppan och Sara snöbolls krig.
Såklart så lyckas Johan sula en snöboll mellan bena på mig .. Aj?

Efter skolan så åkte jag hem till Linus eller nja, när jag gick av bussen så sa han att han var hos Henke (hennk@) så jag fick gå runt där och leta efter hans lilla lägenhet med stora gröna buskar (: HAHA
Vi var där tills Henke skulle på hockeyträning, då gick jag och Linus hem till Linus och kollade på tv ett tag..
Jaja, orkar inte förklara hela kvällen med hans släktingar :o

   

   

1.- haha, Joel vill komma in på lektionen (:
2.- Sara Wallestad ^^ Skrattattack
3.- Felicia och Jag
4.- Skolmaten idag? blä -.-
5.- HAHAHAHA, Felicia, Sara och Loppan
6.- Bella


Ha en bra oturs dag (:
haha, pussar Johanna


Kommentarer
Postat av: clajsu

lägg in en bild på linus! <3

2009-03-14 @ 12:00:43
URL: http://typnaken.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, ahkej (:

om jag har nån <3

2009-03-15 @ 17:01:26
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/
Postat av: Anonym

seriöst, du skriver riktigt jävla dåligt!

skriv fler gånger, du brukr väl vara på datorn ofta? eller har du inte tid? Stackars michis,typ den enda som driver den här bloggen.

2009-03-21 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0