Till Michis.

Lillasyster, soulmate, pucko, älskling, så jävla saknad!
Vart ska jag börja ? Det finns faktiskt inte några ord som farklarar dig. Det är det sorgliga med allt. När ingen annan finns vid min sida, så finns alltid du där. När ingen annan tror på mig, gör du det. När ingen annan bryr sig, gör du det. Jag är så tacksam över allt du Michis. För allt du hjälper mig med, för allt du hjälper mig att gå igenom. Jag ska alltid finnas vid din sida gumman, vaka över dig som en skyddsängel. som jag aldrig komemr att bli, men önskar att jag avr en som kunde skydda dig i allt. Jag saknar det vi hade förut gumman, u know. Alltid Michis <3 Bj.. Vi har glidit isär. Något enormt mycket. Jag känenr inte dig längre. Du är en annan person. Det är jag också. Vi båda har förädrats, och jag hoppas att det kommer bli som vanligt igen. Du är unik. Inte negativt. Utan posetivt. Du är inte som alla andra, och det gör mig otroligt glad, från gråt till skratt. Kommer verkligen aldrig att glömma första gången vi träffades, du går och säger hej till mimmi och olle super glatt. Vi sa knappt nåt till varandra men efter ett tag var vi i full gång du och jag . Bästavänner från första stund. Jag vill att det ska bli till graven. Jag ska kämpa för att få det här bra igen, förlåt för allt dum jag gjort mot dig hjärtat. Jag kan göra allt för dig, jag älskar dig över allt annat på denna planet. Inget dig inget mig, hoppar du, hoppar jag före. Så är det bara. Jag ska iallafall som sagt kämpa in till sista andetaget med dig, hoppas du gör likadant?
Älskar dig från botten av mig hjärta solstråle. Hand i hand livet ut. / Från din Bj <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0