4 Maj 2009

TjabbaTjena ! :) Efter skolan drog jag till sollentuna vallen, där mötte jag Micke, Max, Sampe ,Jonte och nån tjej, kommer inte ihåg va hon hette, sen kom Emil & Bella och hon tjejen åkte hem,. Vi gjorde faktiskt nästan ingenting, men kul hade vi, men det var jättekallt !

Jag kom hem typ nyss, åt och nu tänkte jag plugga lite. Har träning sex-åtta. Först är det någon som ska prata om kost, sen har vi löpning. Vi får se hur det går, eftersom jag har ont knäna .. Aja, ska plugga och sen byta om nu,
Är det någon mer än jag som älskar fotboll ?

Juste, ikväll kommer jag ta ut den som vinner ! Fortsätt rösta !
Ha det bra, och skriv jättegärna va ni har gjort idag och hur ni mår .
Massa pussar på er.

Kommentarer
Postat av: anna

älskar & kolla på fotboll iaf.. haha alltid något:D

2009-05-04 @ 21:22:22
URL: http://annaandric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0