Äntligen fredag!

Tjabbatjenatjohuuu :)  haha, långt hej, eller vad ? Min vecka avslutas med fotboll, nästan bara fotboll. Idag har jag match klockan halv sex på sportfältet, och sen imorrn bitti ska jag gå upp fem för att åka på cup nånstans. Så kommer inte skriva imorrn men på söndag kommer jag igen om jag orkar. Och vi får se om jag skriver mer idag, vilket jag nog inte kommer att göra eftersom jag ska på match och sen packa och sen sova.

Men i alla fall, idag har dagen gått fort, när jag kom hem la jag mig i sängen och snackade me Lydia, kändes riktigt skönt att prata ut med henne faktiskt. Sen åt jag mat, och kollade på tv. Nu sitter jag här och väntar på pappa som skulle ha kommit för en halv timma sen, men han är tydligen sen.. Menmen,.

Jag ska försöka fota så mycket som möjligt där borta,
Men ha det så bra och fortsätt kommentera så blir jag överlycklig när jag kommer hem och glöm inte frågesporten !
Massa kramar, / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0