Äntligen tillbaka!

Puffs, rubriken säger väll allt? Nu är jag tillbaka hem från den underbart roliga cupen! Vi har det ju så bra, och hur kul som helst, - tycker i alla fall jag. Jag hade tänkt att berätta allting now.

Lördag: Jag gick upp halv sex, Kan ni tänka er? jag gick upp halv sex på en helg? helt sjukt asså.. Menmen, vid tio över sex åkte vi och hämtade lydia, och sen åkte vi vidare till en statiolmack och där lämnade mamma oss och vi satte oss i bilen som vi skulle åka i. Jag, Lydia, Alida, Sofia, Elsa och Astrid åkte i samma bil och vi äger ju allt och alla. haha, så sjukt kul vi hade, busringde och allting , oouuuff alltså !

Aja, när vi kom fram hade vi match på än gång, så vi åkte direkt till planen och spelade. Vi spelade mot nått lag som jag inte kommer ihåg va det hettte, nånting på G iaf, men den matchen blev 0-0. Sen åkte vi till skolan och packade upp och åt och sånt, och sen åkte vi till en annan plan och spelade mot nått lag som jag inte heller kommer ihåg va det hette, men den matchen vann vi med 1-0. Så stannade vi där och schtekte i solen, och sen spelade vi mot ett sämst-lag, kallhäll tror jag att det var, och vi vann med 7-0. Sen efter allting åkte vi tillbaka till skolan, duschade, åt middag och sen chillade vi ett tag.

Vid halv sju tror jag att det var, åkte vi till parkens zoo. Där va det tivoli och ett zoo. Vi åkte allting som fanns öppet, och gick i zoo:t, det va jättekul ! Vi köpte mjukglass, slusch och sockervadd. Men jag köpte inte sockervadd men ändå. Sen åkte vi hem och på vägen stannade vi på en ica affär så alla köpte godis, haha :) Sen åkte vi till skolan och alla tog det lugnt, träffade 97:orna, va ute och sprang , och aa, en massa ! :D Sen somnade vi efter ett långt tag.

Söndag: Vi behövde gå upp vid sju, och alla åt frukost och fixade sig och sen åkte vi till matchen mot sveriges bästa f96-lag bo. Vi förlorade med 5-0, så, så dåliga va vi faktiskt inte, eftersom AIK förlorade mot de me 4-0 ;D Menmen, så vi åkte tillbaka till skolan ,duschade, packade , åt och städade, sen åkte vi till 97:ornas match. När den va slut åkte vi alla hem, och det va jättemysigt :) Flummade som in i skogen (aa) haha  !

När jag kom hem så cyklade jag ner till vattnet, där mamma, felix, Emilia och felix kompisar va. Det va inte planerat att jag skulle bada, men jag hoppade i med alla kläderna på. Sexigt va? :P haha, nejnej... Sen cyklade jag hem , solade och somnade och en massa.

Man kan bara säga en sak, det blev ganska många tjafs på planen ! Vill ni veta hur ägda folk blev? :)

Bilder kommer, Nu ska faktiskt duktiga Michaela Jonsson packa upp sin väska. Usch, va långt det blev. Hoppas ni orkar läsa, puss på er , har saknat bloggen reält... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0