Grattis Amer

Hejsan allihoppa ! :) Idag för mig va det först skolan. Och på idrotten körde vi inomhus med 6e, vi tränade till friidrott-dagen. :) Det va faktiskt rätt så kul, men jag suger verkligen på friidrott ! Men som sagt, man kan faktiskt inte vara bra på allt. Sen på so:n och matte:n va det en tjej som hälsade på, för hon vill börja i min klass, men det är inte säkert att hon kan det. För vi behöver verkligen mer tjejer ! till hösten kommer det fem killar,och vi är typ bara 7 tjejer?

Men i alla fall. innan matten satte sig hela klassen i klassrummet och när Amer, min mattelärare kom in så sjöng vi för honom, för han fyller 20 år idag ! Grattis Amer ! :D

Efter skolan gick jag upp till parkeringen och där hämtade pappa mig. Och vi åkte till läkaren och jag fick äntligen massa mediciner ! Så hoppas verkligen att det går över nu.
Menmen, efter det åkte vi hem, jag har ätit, och pluggade som in i hel*ete, och tänkte bara skriva lite i bloggen och sen fortsätta plugga och sen sova. Är det en bra plan ? xD Men den kommer säkert inte hållas.....

Va har du gjort idag ? :) Svara gärna ! :D


Aja, ska fixa en massa, ha det bra. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: ardiana

hehe ja :)

vad sportar du?

kram

2009-05-27 @ 19:57:21
URL: http://ardianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0