jag har tråkigt, märks det?

Om förhållanden
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ehm, ja ?
Kärlek eller sex? - Kärlek
Har du varit kär i någon? - jupp
Finns det någon för dig just nu? - vet inte..

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? -  Michaela
När fyller du år? - 5 Januari
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - 4 i örona, eller fem egentligen, men ett har växt igen.
Vad har du på dig just nu? - gråa leggings, rödrandig tröja, och fred perrys tjocktröja.
Vilken årstid är bäst? -  Alla, men mest sommar tror jag :) men alla är bra på olika sätt.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag vet faktiskt inte, men utan mitt hår skulle jag inte klara mig iaf.
Vad är du bra på? - Ehm, jag vet inte :)
Vem älskar du mest på denna jorden? - mina brudar :) men mest Johanna bvän <3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på vilket tillfälle.

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Johanna
Vem vet allt om dig? - Johanna, men vissa vet mer och andra vet mindre.
Vem är roligast av dina vänner? - Alla är ruuuliga :)
Vem är snyggast av dina vänner? - hahahha, alla är hetinggetingar :)
Vem är mest partyprisse? - Hmm... Jens , bl a .
Vem är den du helst har filmkväll med? - Beror på. :)
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Hahaha, jag vet faktiskt inte :)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Johanna, men det beror lixom på.

10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Jag vet faktiskt inte
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - mjaauuu
Vem är farligast i din familj? - no one.
Vem ser roligast ut i din familj? Haha, ingen aning
Vem är coolast? - såklart jag:) nej, mina syskon :)
Har ni något husdjur? -  Jupp, en hund :)
Vem har du mest gemensamt med? - Vet inte
Vem står för underhållningen? - jag vet faktiskt inte :O
Vem sover du oftast med? -  Ensam
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Hmm.. kmr faktiskt inte ihåg :O

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - Först "skolan" men vi joggade bara, sen vallen med en massa folk och sen åkte jag hem åt, och sen tbx ;D
Har du varit glad idag? - Delvis ja
Har du varit ledsen idag? - Japp,
Har du gjort något bra idag? - Jaa :)
Vad ska du göra nu? - Skriva klart listan sen kolla tv och sen sova ;D
Har du gjort något dåligt idag? - Kanske
Vad har du ätit idag? - Maat :D
Har du duschat idag? - mjoooaa
Är du trött nu? - Sådär
Vad händer imorgon? - kompis sen träning =)

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem ringde dig senast? -  Maxpax :)
Vem sms:a till dig senast? - Benjamin
Vem sms:a du till senast? - Benjamin

Övrigt
Är du hungrig just nu? - Nope
Vad är klockan nu? - 23.43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg onley.

Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Träffade henne nyss.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  Hm... Förra fredagen.

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Nope
I så fall, vilken låt för tillfället? - Ingen
Vad gillar du för musik? - Det mesta

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - hmm... tror inte det :O
Har du ett förhållande? - Nope, singellivet
När går gränsen vid otrohet? - Kyss
Är du romantisk? - Självklart, hahah!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - hm... ja :$
Har du nångång slagit någon? -  -
Har du lekt med någons känslor? -  Nej
Länge höll ditt längsta förhållande? - halv år
Hur länge var ditt kortaste? - 1 dag (sexårs)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vet inte riktigt..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - HAHA, på dagis :)
Är du en bra pojk/flickvän? - Hope so
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Krille & WIlle
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - En person..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  Vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -  HAha, nej ?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Njaa, det beror på.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Lika många tror jag
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Ärliga, roliga, romantiska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0