tahahhaha

God morgon allihoppa :'D eller inte god morgon, eftersom det va länge sen jag vaknade, men i alla fall. Jag vaknade vid tio och då åt jag frukost, sen fixade jag mig och svarade på alla kommentarerna jag hade fått under natten. Sen hängde jag med mamma och min lillasyster och handlade mat, jag fick faktiskt hem lite saker. Hårspännen och toffsar ! sånt jag verkligen behöver. Allt går bara sönder och försvinner :S  Men i alla fall.

Nu ska jag packa, sen kommer pappa och hämtar mig , sen har jag match och efter det ska jag direkt till landet.
Smsa så mycket ni kan, det lär ju behövas.

Juste, måste räkna rösterna, ska göra det nu ,
va ska ni göra idag?
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0