tralalallallalall

Tingeling, haft en bra dag? :) Det har i alla fall jag haft. JAg spelade ju match för ett tag sen, och det gick väll verkligen uselt, i think. Vi förlorade me 4-1, och jag tycker faktiskt inte att de va bättre än oss, det tkr ingen, Men vi hade fel inställning m.m. Menmen, efter matchen åkte jag hem och duschade och åt.
Eftersom min dator är trasig, och min storebrors typ dampar, och min lillebrors funkar, så kommer jag inte skriva så mycket i helgen.

För imorrn kommer jag åka till johanna, slänger väll in ett inlägg på morgonen nån gång, vi ska ta vårat första dopp i sjön, och jag kommer hem på söndag.
ska gå och kolla på talang på datan nu i think,
Ha det så bra, massa stora kramar från eran proffsiga Michis, eller hur ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0