Förlåt för ett långt inlägg :€

Goddag alla bloggläsare, eller ska man säga godnatt? :) det känns som om jag inte har skrivit på århundrade :O Men nu skriver jag i allafall och jag hade tänkt och berätta va vi gjorde ,

Lördag: Johanna smsade och väckte mig och frågade om hon kunde komma, så hon kom efter ett tag och vi åkte och handlade me pappa och vi fick godis. :) Sen åkte vi hem igen och vi fikade och sen åkte vi till brottby, Där träffade vi Krille och Jocke, och Jocke är ju inte smart alltså, han satt ner på en stol på biblioteket och drack red bull, han tappar red bullen i knät och blir blöt, då går han och köper en cola, och va händer inte då ? jo, han tappar colan på golvet. Det kallar jag smarthead. HAHA, tyckte det va otroligt kul faktiskt.

Men i allafall, Krille och Wille hänkade med hem till Johanna, så vi badade i sjön och åt massa godis. Lina och Pier kom en stund, sen cyklade de iväg igen. Vi kom hem vid halv tolv, då gick vi och la oss , hihi.
Fast vi somnade inte på än gång, vi låg och snackade en hel del.

Söndag: Willes pappa hämtade hnm vid typ nio så då väcktes alla, men vi gick inte upp förens vid typ tjugo i tio. När jag bytte om och sånt så fick jag ett sms av mamma där det stod att om jag ville var jag kallad till matchen som va idag, så jag fick skjuts till bussen och stressade som f*n, hade en halvtimma på mig att äta, byta om m.m. . Matchen va mot järfälla nånting och vi vann med 2-1 och jag gjorde avslutande målet, när det bara för några minuter kvar, satt vi vann ! :D Höhö,

Sen åkte jag hem och duschade, och sen åkte vi hem till min gudmors föräldrar och hämtade en säng där, så nu har jag dubbelsäng ! :D Sen har jag inte gjort så mycket mera.

Om jag fortsätter skriva nu så kommer det bli jääääättelångt. Så , jag lägger upp bilder och lite sånt, ha det bra så länge.


Kommentarer
Postat av: elizabeth

sv: visst! säg till när jag har 21 prenumeranter :)

2009-05-10 @ 20:08:08
URL: http://elizabethnielsen.blogg.se/
Postat av: Erica

Nice att få godis.. ;P

2009-05-10 @ 20:12:02
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0