Veckoplanering

Min vecka kommer ungefär se ut så här :

Måndag:
Först till tandläkaren och ska ta bort min tandställning
( de sa de förra gången i alla fall, men de kanske ljuger igen )
sen skola sen åka till Norrtälje och träna tsm
 med bvännen Johanna och sen äta på kinaresturang med
Mormor och Morfar ! :)

Tisdag: Träning på kvällen, innan ingenting planerat.

Onsdag: Rösjö runt med skolan, slutar tidigt.
 Efter det ska jag nog bara ta det lugnt,
eftersom jag har bestämt mig för att kunna spring runt på mindre
än 1 timma, så kommer få plåga mig själv eftersom mina knän kommer explodera.

Torsdag: Ledigt, ingenting planerat.

Fredag: Åka till landet me pappa, någon som vill hänka?
 
Lördag - Söndag: Landet

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: - Mm, hehe..

2009-05-17 @ 18:55:35
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0