yyeeass..

Tjabbatjena! Skoldagen gick typ rätt så fort och på idrotten joggade vi ju, och jag joggade faktiskt ! men man känner nu att jag har ont precis överallt. Menmen, på lunchen åt jag med Hanna och nor, vi hade hur mysigt som helst ! (: jag slutade tio i tre, och sprang till bussen eftersom det regnade, bussen va försenad så jag blev skit sur.

När jag kom hem så pluggade jag, sen somnade jag och när jag vaknade fixade jag ett glas te och åt en kaka och ett rostat bröd ! :) Sen pluggade jag ennu mera och sen åt jag middag. Nu sitter jag här och ska faktiskt sova, är grymt trött. Fattar inte vad som är felet, är trött typ hela tiden ? Inte skönt faktiskt.
Menmen, skriver mer imorrn,
pussar michaela.

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0