Brudarna vann

Hejsanhoppsan ! :D Idag började dagen med match på bele barkaby, och förlåt, men de va ju helt sjuka i huvudna  :S pallar inte gå in på detaljer, men dommaren SÖÖG , och jag och Astrid kanske skulle anmäla hnm, Ska vi det eller, Astrid? Aja, sen åkte vi hem och jag duschade, åt & fixade mig, sen åkte jag och Astrid till sollentuna vallen och skulle kolla på en match, men det blev inte mycket kollande. För vi kollade lite först, sen köpte vi en glass som hette Skruven, och den va skiit lång :O haha, vi misstolkade allting, det va skiiiit kul !

Sen såg jag Sampe, och smsade me hnm lite, sen mötte vi Sampe, Emil, Benjamin, Jonatan och Jens. Så det var dom mot mig, Astrid & Elsa, men sen gick sampe över, och vi vann stort ! :D Det var skit kul, sen hade vi skit kul tsm. Vi låg på en röd trekantig sak, och vi misstolkade en massa, men asså, orkar inte berrätta allt vi gjorde, men vi , eller iaf jag hade skit roligt :D och sen köpte jag , Astrid och Elsa varsin läsk och bjöd, och sen gick Elsa hem, och sen bara försvann Astrid, hon sa hej då och gick nånstans :S Menmen, sen väntade dom me mig till bussen kom, då vare hejdå kramar ! :D Sen har jag ätit,.och gjort något mer. Ska nog snart äta glass me frukt :D
Tack för en underbar dag allihoppa ! :)


Lånad av google, Men så ser jag ut i facet asså.. -.-


Pussar från eran tomat Michis :)

Kommentarer
Postat av: caroline

svar: ja det har jag :)

vad gör dudå?

2009-04-26 @ 21:05:47
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: susan

sv: Japp, haft jättekul :)



Läser gärna din blogg.

Har du bloglovin så kan vi prenumenera? <3

2009-04-26 @ 21:22:59
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Elina

sv: Åh tack så mycket :)

2009-04-27 @ 08:01:52
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Aisha

Heej!!Kul att du spanade in min blogg:)

Ta hand om dig

Kram

2009-04-27 @ 11:44:12
URL: http://aishajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0