Doktorn

hejsansvejsan gott folk ! :) Idag var jag först i skolan, sen kvart i elva hade jag tid hos doktorn, så jag och pappa drog dit, fick medicin, så pappa köpte den på apoteket, så nu har jag den hemma, hoppas verkligen att det kan bli bättre nu, för jag klarar inte av det längre.Vi hade först lunch, sen hade vi inställt no, så jag, Wilma, Nor, Jessica & Sarah satt i biblioteket och läste böcker, tihihihi... Men efter skolan drog alla hem, och jag pallade inte åka hem så jag frågade Sarah om hon ville göra ngt , så vi drog till Gården och där va sebbe och några andra, så först spelade vi fotboll med två killar, sen kom ludde, så jag, sarah, Sebbe och ludde satte oss i klätterställningen och snackade. Sen drog alla hem vid halv sex, jag åt , och har nu bytt om, och ska dra i väg på möte&träning, som börjar 18.30, så måste snart åka. Först möte sen löppass, får se hur det går med mina knän, och efter det ska jag hem och kolla på andra avenyn (:
Menmen, måste åka nu och fixa det sista, skriver senare då bilder kommer. Pussar michis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0