En perfekt dag, men vissa stunder kan man glömma

Japp, rubriken säger allt, det är bara sanningen.
Dagen började med att jag försov mig en halvtimma, så jag hade bara 45 minuter på mig att fixa mig, äta frukost, och allting man måste göra till en fotbollsträning. Sen hämtade Astrids pappa mig och vi åkte till ängby, och där började träningen. Träningen var jätterolig, men vaaarm ! , jäääättehärligt väder, men det ska typ bli kallare, säger alla? menmen, Sen åt jag, fikade , duschade och fixade mig, och drog till sportfältet med Sarah och Astrid. Det var cup där, och det var bara småbarn, så vi drog hem till min mamma, och vi gjorde inte så mycket, sen drog vi till kärrdalsskolan och köpte glass, och Emelie kom, sen drog vi hem till min pappa och Astrid drog hem, och sen gick vi tillbaka till skolan och för att vi skulle gå hem, men vi träffade Ludde, Niclas, Simon & Calle, så vi stannade på fotbollsplanen, sen drog Emelie med bussen, och sarah gick hem, och jag och simon drog hem, asså vi hade sällskap till ängen, sen bytte han väg.. När jag kom hem så åt jag, och sen gick jag till ängen med Emilia, och där mötte vi simon, och vi lekte lite i lekparken, sen spelade vi fotboll och Calle kom, sen kom Jean oxå, men sen ville Emilia gå hem , så vi gick hem , fick sällskap, och simon hämtade sin cykel. Sen har jag inte gjort så mycket, har bara tagit det lugnt,.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på CSI Miami, det är faktiskt riktigt intressant, fast hemskt... det är ett litet barn som har blivit kidnappad, och det är faktiskt riktigt hemskt...

menmen, ska fortsätta kolla, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0