GRATTIS JENNY !

God morgon sötnosar ! Min dag började halvdant, eftersom Mikaela ringde och väckte mig tjugo i nio, för hon har inte påsklov, så hon glömde bort att jag hade det. Så hon satt och jobbade i skolan och jag låg och sov, riktigt skön känsla faktiskt. Hihi =) Men i alla fall, mamma väckte mig vid tio, och då gick jag upp och åt frukost, sen bytte jag om och fixade mig. Medan jag gjorde det så bakade mamma bulldeg, och snart ska vi fixa bullarna, till bullar eller vad man ska säga =) ,. Just nu sitter jag och väntar på Jenny, hon ska spendera sin födelsedag med mig =), men nu kom hon, så kan inte skriva mera, skriver senare.

GRATTIS MIN ÄLSKADE JENNY, <333
Kisses michis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0