15/2

Föörlåt !!!!
jag har typ inte skrivit på bajs länge :(
Men jag har antingen somnat efter skolan eller så har jag haft annat för mig...
Just nu är jag hemma hos min älskade Michis, hon duschar och jag sitter här -.-
I fredags råkade jag sätta mig på Miskas hand. Pinsamt..
Han har brutit lill fingret och det kanske hamna snett igen för att jag satte mig på det.
känner mig jätte taskig . FÖRLÅT MISKA <3
och Linus, Michis och Emmelie sov hos mig. Till lördagen!
Känner mig jätte taskig mot Emmelie, hon hängde inte alls me :(
Jaja, på lördagen åkte Michis och jag hem till henne.
Vi var typ hos henne i en halv timme sen drog vi till Rotebro..
Och träffa nån Alex som Michis kände. HAAHAH, en liten pervers typ!
ähm..  Jadu, snart ska jag åka och dansa :/
Vet ej om Michis följer med eller om hon ska gå på sin träning eller bara chilla hemma (:

Menmen, bilder kommer när jag kommer hem tror jag ^^ HAHA

Pussar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0